Eggjakten er tilbake

Denne påsken gjemmer Clarion Hotel The Edge Gullegg i Tromsø

Fredag 13. April holder Clarion Hotel sin årlige suksess Eggjakten. I år har hotellkjeden utvidet aktiviteten og hele 2000 egg-jegere kan bli lykkelige vinnere. I de gjemte eggene finnes attraktive priser som frokoster, middager og overnattinger.

For andre år på rad arrangerer Clarion Hotel The Edge en spennende aktivitet for både hotellgjester og lokalbefolkning under navnet Eggjakten. De gullfargede eggene gjemmes på ulike plasser rundt om i byen og inneholder attraktive priser, alt fra luksuriøse hotellputer til frokoster, middager og eksklusive overnattinger. Jakten er en aktivitet som engasjerer personer i alle aldre over hele Norden. I år er det ikke mindre enn 67 medvirkende hotell på 49 steder som tilsammen har gjemt over 2000 gullegg.

For fire år siden arrangerte Clarion Hotel Post den første Eggjakten i Gøteborg, som nå har spredt seg til Sverige, Norge, Finland, Danmark og Latvia. Spredningen merkes godt i sosiale medier gjennom oppdateringer, både om gevinster og om eventet i seg selv.

Eggjakten foregår på Torsdag 13. april. Klokken 06.00 begynner jakten og avsluttes tolv timer senere, klokken 18.00, eller når alle egg er funnet. Mer informasjon om Eggjakten finnes på hotellenes Facebook eventer.

- Gjennom Eggjakten aktiverer vi lokalbefolkningen og ber de samtidig inn til vårt hotell og våre hotell rundt om Sverige, Norge, Finland, Danmark og Latvia. Takket være den store interessen oppfordrer vi alle til å være ute i god tid for å finne ett av våre ettertraktede gullegg, Marianne Høybakk, Hotellsjef

Totalt finnes ca. 2000 gjemte egg i Norden da de medvirkende hotellene gjemmer mellom 20-100 gullegg hver. De kan være gjemt hvor som helst i byene, men små hint vil legges ut på facebook siden i løpet av dagen. Eggene er alltid delvis synlige. Hvert egg er merket med hotellets navn og inne i egget forklares det hvordan vinneren kan hente premien.

Når et egg blir funnet oppfordres deltageren til å legge ut et bilde av seg selv og egget på hotellets Facebook event for den lokale Eggjakten. Dette for at hotellet og alle andre deltagere skal kunne vite hvor mange egg som har blitt funnet, og fremfor alt hvor mange gjemte egg som er igjen.